سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سینما ، یکی از تفریحات مردم در تهران

یکی از تفریحات در تهران که استقبال خوبی از آن توسط مردم می شود رفتن به سینما است. امروزه با ساخته شدن سینما ها در نقاط مختلف شهر تهران و همچنین ساخته شدن فیلم های متعدد با موضوعات مختلف مردم میل زیادی به رفتن به سینما پیدا کرده اند. اگر کلمه سینما تهران را جستجو کنید سینماهای مختلف در تهران را می توانید ببینید و اطلاعات کاملی از آنها می توانید پیدا کنید . همچنین با پیشرفت تکنولوژی بلیت های سینما را می توانید چند روز قبل و از طریق وب سایتهای فروش بلیت تهیه کنید.

در زیر به معرفی چند مورد از سینما های مطرح در سطح شهر تهران می پردازیم.

 

پردیس سینمایی کوروش

یکی از پردیس های بزرگ سینمایی در تهران سینما کوروش است این سینما که  در مجتمع کوروش قرار دارد یکی از جذابترین مراکز در تهران به شمار می رود آدرس این سینما را در زیر مشاهده می کنید :

تهران – بزرگراه شهید ستاری – نبش خیابان پیامبر مرکزی – مرکز خرید کوروش

 

پردیس سینمایی چهارسو

یکی از سینما های تازه تاسیس تهران که در مجتمع چهارسو قرار دارد . همانطور که اشاره شد این سینما تازه تاسیس است و در طبقه هفتم مجتمع چهارسو قرار دارد و 900 نفر ظرفیت دارد.

این پردیس سینمایی در خیابان جمهوری  تقاطع پل حافظ  مجتمع بازار چارسو قرار دارد.

 

 

پردیس سینما آزادی

پردیس سینما آزادی یکی از سینماهای قدیمی تهران است که در سال 1348 افتتاح شد و در همان زمان شهر فرنگ نام گرفت. این سینما پیش از انقلاب به یکی از پرفروش ترین سینماها تبدیل و به عنوان پاتوق فرهنگی شهر تهران شناخته شد. این سینما که در یکی از محله های قدیمی تهران یعنی چهاراره عباس آباد واقع شده، پس از انقلاب به آزادی تغیر نام داد. سینما آزادی از زمان ساخت خود تا کنون سه بار دچار آتش سوزی شده است که پس از آخرین آتش سوزی 8 سال طول کشید تا مجددا بازسازی شود. پردیس سینمایی آزادی دارای 5 سالن است که سالن اصلی آن  برای 600 نفر و چهار سالن دیگر هرکدام  برای 200 نفر ظرفیت تماشای فیلم های روز ایران را دارند.

 

پردیس سینمایی مگامال

این سینما در طبقه هفتم مرکز تجاری تفریحی مگامال قرار گرفته است و یکی از بزرگترین پردیس های سینمایی تهران به شمار می رود. از امکانات پردیس سینمایی مگامال می توان به بوفه فروش تنقلات، رستوران، کافه، پارکینگ، سرویس بهداشتی، دستگاه فروش بلیت الکترونیک و فروشگاه های محصولات فرهنگی هنری اشاره داشت.

این پردیس سینمایی در شهرک اکباتان فاز 2 جنب مترو اکباتان مرکز خرید مگامال قرار دارد.

 

پردیس سینمایی باغ کتاب

این پردیس سینمایی در مجموعه فرهنگی هنری باغ کتاب تهران  قرار گرفته است. از امکانات پردیس سینمایی باغ کتاب می توان به بوفه فروش تنقلات، کافه، سرویس بهداشتی و دستگاه فروش بلیت الکترونیک اشاره کرد.

این پردیس سینمایی در بزرگراه شهید حقانی  ورودی کتابخانه ملی  باغ کتاب تهران  پردیس سینمایی باغ کتاب تهران قرار دارد.