سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریمپ ایسیو و تعمیرات انواع ایسیو

ایسیو کامپیوتر  کوچکی است که بر روی انواع ماشین ها(خودرو) نصب می شود.همانطور که می دانید کامپیوتر ها  دارای حافظه و برنامه ریزی هستند تا بتوانند دستورات را در قالب برنامه اجرا کنند. تمامی رایانه ها از دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده اند. بخش سخت افزار شامل آی سی ها ، مقاومت ها و خازن ها و کلا همه چیزی که قابل لمس باشد است و نرم افزار سیستم برنامه ای که رابط بین سخت افزار و کاربر و برای کنترل و مدیریت سیستم ها طراحی شده است.

وظیفه ایسیو یا واحد کنترل الکترونیکی خودرو ها کنترل کارکرد  سیستم سوخت رسانی و جرقه زنی موتور ترمز ضد قفل ، کیسه هوا ، سیستم ضد سرقت  و …  است. نحوه عملکرد این این کامپیوترها به این صورت است که اطلاعاتی را از طریق حسگرهای مختلف دریافت کرده و پس از پردازش اطلاعات طبق برنامه تعریف شده سیگنال هایی را برای فعال یا غیرفعال کردن عملگرهای مختلف ارسال می کند.

ریمپ ایسیو  به تمام کاری  که باعث تغییر در پارامتر های دستورات  ایسیو و در جهت بهتر شدن  کارکرد خودرو انجام می شود را  ریمپ می گویند
ریمپ با تغییرات در پارامتر های زمان سوخت و جرقه و اوانس و ریتارد موتور باعث بهره مندی از بیشترین راندمان موتور می گردد و همچنین افزایش توان و گشتاور موتور و شتاب و قدرت موتور باعث بهبود عملکرد موتور می شود و همچنین پارامتر های دیگر از جمله تغییرات در دمای فن،کاتاف،سنسور اکسیژن دوم،سنسور میل سوپاپ، از جمله مواردی هست که میشود ان ها را تغییر داد.

در سالهای ابتدایی دهه 90 شرکت پژو برای جایگزین کردن خودرو محبوب خود 205 شروع به تولید خودرویی کوچک و قدرتمند به نام پژو 206 کرد .
پژو 206 خودرویی سواری که از جهت جذابیت های ظاهری،مصرف سوخت پایین،سازگاری با محیط زیست و گزینه های گوناگون در سراسر جهان محبوبیت دارد .

ریمپ 206 نیز در مجموعه انجام می شود.

ریمپ بر روی موارد زیر تاثیر می گذارد.رفع کپ دریچه گاز

کاهش دمای فن (زود تر عمل کردن فن)

رفع تاخیر پدال گاز

کاهش تاثیر کولر بر افت توان خودرو

استارت سرد و بد روشن شدن خودرو

افزایش محدوده کاتاف با به درخواست مشتری

سازگار کردن خودرو با بنزین ایران

حذف سنسور اکسیژن و میل سوپاپ