سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین اخبار تکنولوژی از اولین ساعت هوشمند گوگل تا آزمایش پورت c

اولین گوشی هوشمند گوگل 

کمپانی  گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان IO 2022 ساخت پیکسل واچ را تایید کرد هر چند  مشخصات این ساعت هوشمند توسط گوگل افشا نشده اما مشخص است که این محصول در پاییز امسال همراه با پیکسل 7 معرفی و روانه بازار می شود.

بر اساس اطلاعاتی که شرکت گوگل در این کنفرانس به نمایش گذاشته است این ساعت از فولاد ضد زنگ بازیافتی ساخته شده و از طراحی گنبدی برای این محصول استفاده شده است.

تاج قابل چرخش در کنار پیکسل واچ نمایان است که قابلیت کلیک کردن دارد.یک دکمه نیز در بالای آن تعبیه شده است.

گوگل با بهره گیری از نرم افزار fitbit  در این ساعت هوشمند اطلاعاتی در مورد تناسب اندام کاربران را به اطلاع آنها می رساند.همچنین در پیکسل واچ از سنسور نظارت مداوم بر ضربان قلب و ردیابی خواب  استفاده شده است.با این تفاسیر گوگل تجربه کاملی از wear OS را ارائه می کند.

در ادامه برخی دیگر از اخبار تکنولوژی را مرور می کنیم

 آزمایش آیفون با پورت USB-C توسط اپل

شنیده ها حاکی از این است  که اتحادیه اروپا در حال کار روی قانونی است که اپل را مجبور به استفاده از فناوری USB-C در سری محصولات خود از جمله آیفو‌ن، آیپد و ایرپاد می‌کند. در صورت تصویب این قانون، تمام دستگاه‌هایی که در اروپا فروخته می‌شوند، باید به پورت USB-C تجهیز شوند، بنابراین شرکت  اپل نیز یا باید به طور کلی از این فناوری استفاده کند یا نسخه‌های ویژه‌ای از آیفو‌ن با پورت USB-C فقط برای بازار اروپا تولید شود.

 

 تبلت گلکسی تب S6 لایت سامسونگ نسخه 2022  معرفی شد

سامسونگ  یکی از تبلت‌های خود را برای سال 2022 بروزرسانی کرد. نام این محصول که گلکسی تب S6 لایت 2022 است، هم اکنون برای پیش فروش در آمازون ایتالیا موجود شده و از تاریخ 2 خرداد  در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

سونی  از اولین گوشی هوشمند جهان با زوم اپتیکال را  رونمایی کرد

گوشی اکسپریا 1 IV سونی با نرخ پرش صفحه 120 هرتز کار می کند. این گوشی پرچمدار گران قیمت  قادر به تولید تصاویر با کیفیت 4K است و کیفیت فیلمبرداری و عکسبرداری در آن به حدی بالاست که می توان از آن برای فیلمبرداری مسابقات ورزشی هم استفاده کرد. سونی در گوشی جدید خود از پریسکوپ 90 درجه مانند آنچه هوآوی در پرچمدار خود یعنی  P30 Pro  استفاده کرده، بهره برده است.